Is uw geschenk gekozen?
Stel uw PACK samen

Om van de promotie te profiteren, hoeft u enkel telefoon en/of gsm toe te voegen.

Selecteer uw internetsnelheid.

WAHOO
  • TV 70 zenders
  • NET - 125 Mbps
  • TEL - Onbeperkt 24/7

66,95€/maand
+ gratis smart-tv

56,95€ 66,95€/maand
gedurende 6 maanden
+ Gratis entreegelden (110€)

TATOO
  • TV 89 zenders
  • NET - 400 Mbps
  • TEL - Onbeperkt 24/7

88,95€/maand
+ gratis smart-tv

78,95€ 88,95€/maand
gedurende 6 maanden
+ Gratis entreegelden (110€)

TRIO-MOBILE
  • TV 70 zenders
  • NET - 125 Mbps
  • MOBILE - Onbeperkt - 2 Go de data

69,95€/maand
+ gratis smart-tv

59,95€ 69,95€/maand
gedurende 6 maanden
+ Gratis entreegelden (110€)

ONE
  • TV 89 zenders
  • NET - 400 Mbps
  • TEL - Onbeperkt 24/7
  • MOBILE - Onbeperkt - 2 GB data

95,00€/maand
+ gratis smart-tv

85,00€ 95,00€/maand
gedurende 6 maanden
+ Gratis entreegelden (110€)

help_bubble ? Praktisch

U wilt meedoen met onze geschenkenactie? Een uitstekend idee! Hieronder vindt u alle praktische informatie.

Wat is de levertijd van uw geschenk?

Om de leveringsprocedure te starten moet u uw Pack-factuur betaald hebben met daarop de activerings- en installatiekosten of de kosten voor de eerste aansluiting. De factuur voor de kabeldistributie wordt dus niet in aanmerking genomen voor de verzending van uw televisietoestel.

Nadat u deze factuur betaald hebt, duurt het drie tot vijf werkdagen voordat uw geschenk thuis geleverd wordt. Houd er ook rekening mee dat u de gestructureerde mededeling voor uwbetaling correct invult, zodat deze binnen drie tot vijf dagen kan worden verwerkt.

Hoe gebeurt de levering?

Voor de levering

Zodra we uw betaling hebben ontvangen, zal onze logistieke partner u binnen de zeven werkdagen per e-mail contacteren om een afspraak te maken voor de levering van uw geschenk.
Als u binnen de zeven dagen geen e-mail ontvangen hebt, kijk dan of deze melding misschien tussen uw spamberichten zit.
Als dat niet het geval is, neemt u beter telefonisch contact op met onze administratieve dienst op het nummer 078/50.50.50.

U hebt de keuze uit twee tijdsblokken (van maandag tot zaterdag):

  • in de voormiddag tussen 8 en 13 uur,
  • in de namiddag tussen 13 en 18 uur.

Nadat de afspraak is gemaakt, ontvangt u een tweede e-mail van onze logistieke partner om de afspraak te bevestigen.
Via deze e-mail hebt u ook de mogelijkheid om uw afspraak te wijzigen. Dit kan tot de avond voorafgaand aan de levering, tot 20 uur. Om dat te doen klikt u op de link 'Afspraak wijzigen'. Als u een probleem hebtkunt u ook onze administratieve dienst bellen op het nummer 078/50.50.50, zodat een van onze medewerkers u kan helpen.

De dag van de levering

Op de dag van de levering zal de koerier u per e-mail en daarna per sms op de hoogte brengen van zijn komst, ongeveer 1 uur op voorhand.
Bij aankomst zal hij u vragen naar uw identiteitskaart.

Opgelet! Zonder uw identiteitskaart zal onze logistieke partner niet kunnen leveren.

Als u het pakket niet zelf in ontvangst kunt nemen, kunt u ook via de website van onze logistieke partner een andere persoon machtigen om dit in uw plaats te doen. U kunt ook vragen om uw pakket op een ander adres te laten leveren. De persoon die het pakket in ontvangst neemt (ofwel de accounthouder ofwel de gemachtigde persoon) zal zijn eigen identiteitskaart moeten tonen.

Wat als ik afwezig ben op het moment van de levering?

Als niemand aanwezig is op het moment van de levering, zal een aanbiedingsbericht in de brievenbus gestopt worden. U moet dan een nieuwe afspraak maken via de website van onze logistieke partner. Als u een probleem hebt, belt u onze administratieve dienst op het nummer 078/50.50.50.

Wat moet ik doen als het pakket beschadigd is?

Op het moment van de levering.

Als uw pakket op het moment van de levering beschadigd is, volstaat het om het ontvangstbewijs niet te ondertekenen. Op dit document kunt u eveneens de reden van weigering opgeven. De koerier neemt dan het beschadigde pakket weer mee.

Na de weigering neemt u contact op met onze administratieve dienst op het nummer 078/50.50.50 om een nieuwe levering af te spreken.

Na ontvangst van het pakket en ondertekening van het ontvangstbewijs.

Als u na ontvangst van het pakket en ondertekening van het ontvangstbewijs een beschadiging vaststelt, volstaat het om binnen de 24 uur de beschadiging te melden aan onze klantendienst op het nummer 078/50.50.50. Deze dienst zal u een e-mailadres geven, zodat u foto's kunt sturen van de schade samen met uw klantennummer.

We zullen dit vervolgens onderzoeken bij onze logistieke partner en u daarna zo snel mogelijk opnieuw contacteren.

Na deze termijn van 24 uur wordt geen enkele klacht meer aanvaard.

Wat moet ik doen als het toestel dat ik ontvangen heb, niet werkt of defect is?

U vindt alle informatie over de garantie van uw geschenk in dit artikel.

Voorwaarden

Voorwaarden van de aanbieding

Offre valable pour tout nouvel abonnement d’une durée de 6 mois à un Trio wahoo ou tatoo, à un Trio TV Net Mobile ou à One souscrit entre le 20 novembre 2018 et le 28 janvier 2019 inclus.

Pour le client qui choisit la Smart TV Philips 4K, l’offre est valable dans la limite des stocks disponibles, avec une durée d’engagement de 24 mois liée à la Smart TV Philips 4K. Des frais d’activation (50 €) et/ou d’installation (60 €) sont dus.
Pour le client VOO existant, l’offre est valable uniquement lors de l’ajout du service Internet à sa formule d’abonnement. Offre non valable pour le client ayant résilié son abonnement à l’Internet de VOO dans les 12 mois précédant la souscription du nouvel abonnement ou tout tiers domicilié à la même adresse qu’un tel client.
La Smart TV Philips 4K sera livrée personnellement au client, à son domicile en Belgique, moyennant le paiement préalable de la facture relative aux frais dans un délai de 30 jours à dater de la réception de celle-ci. VOO se réserve le droit de supprimer toute promotion si ces conditions ne sont pas respectées et si le paiement n’a pas été réalisé dans ce délai.

Pour le client VOO existant qui choisit la réduction de prix, l’offre liée à l’abonnement à un Trio wahoo, tatoo ou TV Net Mobile est valable uniquement lors de l’ajout d’un service fixe complémentaire à sa formule d’abonnement, alors que l’offre liée à l’abonnement à One est valable lors de l’ajout d’un service fixe ou mobile complémentaire à sa formule d’abonnement.
Prix et caractéristiques au 01/11/2018.