
Uw winkelmandje is leeg.
Kies een formule aub.
-
Basisaanbod
- Zenders
- .évasion-box
- VOOmotion
- Tarieven
-
Extra Films/Series
- Be tv
- Disney CINEMA
- CANALPLAY
- RTL à l'infini
- Video on demand
-
Extra Sport
- VOOsport World
- VOOsport
-
Extra Divertissement
- Family Fun
- Discover More
-
De formules
- DUO TV + VASTE TEL
- DUO NET + VASTE TEL
- Tarieven
-
Inbegrepen diensten en opties
- Vaste telefonie
-
Inbegrepen diensten en opties
- Optie
Tarieven
Kies uw product
Televisie tarieven
op 1 juli 2018*
MAANDELIJKSE KOSTEN
Maandelijks kabelabonnement
Huur decoder
Inbegrepen bij de TRIO- DUO- One-formules **
Totale maandelijkse kosten
EENMALIGE KOSTEN
Activeringskosten
Reactiveringskosten
Herinnering kosten
Installatiekosten Standaard
Installatiekosten Avond
Installatiekosten Weekend
Kopen Digitale tv-kaart
Migratiekosten .évasion

OPTIES
VOD Film - Nieuw
VOD Film - Catalogus
VOD Film - Volwassenen
VOD Film in 3D
VOD Andere programma's
VOD Supplement indien HD
Zenders On Demand
Family Fun
Discover More
RTL Sélection
RTL Séries Pass
VOO Sport
Be tv
VOOsport World
Bouquet Disney CINEMA
*Behalve fout van codering
** Huur decoder .évasion: 12,45€/maand (TV), 10,45€/maand (DUO) en 8,95€/maand (TRIO en One)
Voorwaarden
Voorwaarden
1 Voorwaarden betreffende migratiekosten voor VOOcorder-klanten
In geval van intekening op een abonnement op de .evasion-box of een pack met daarin de .evasion-box, zullen VOO-klanten die reeds een VOOcorder hebben en die geen nieuwe dienst toevoegen aan hun abonnement uitsluitend migratiekosten (€ 60) moeten betalen.
2 Installatiekosten Standaard
Opening TV met technicus verplaatsing zonder klant afspraak.
Herroepingsrecht
In geval van verkoop op afstand of verkoop buiten de vestiging, en uitsluitend in dat geval, beschikt de abonnee veertien dagen lang over een herroepingsrecht. Dat betekent dat hij het recht heeft om VOO te laten weten dat hij afziet van het abonnementscontract, zonder boetes en zonder opgave van reden, binnen veertien kalenderdagen vanaf de dag volgend op het sluiten van het abonnementscontract of de ontvangst van zijn apparatuur als hij een aankoop heeft gedaan.
Uit hoofde van de wet verliest de abonnee echter dit herroepingsrecht wanneer hij digitale content bestelt die niet geleverd wordt op een fysiek medium, zoals een audiovisueel programma besteld via de dienst 'on demand', Family Fun, VOO Internet Security enz., en vraagt dat deze dienst hem wordt geleverd vooraleer de bedenktijd van veertien dagen verstrijkt.
Voor de diensten van het type internet, televisie en vaste telefonie kan de abonnee de activering vragen vooraleer de bedenktijd verstrijkt, onder meer door een afspraak vast te leggen met de VOO-technicus vóór het verstrijken van deze termijn. Hij verliest in dat geval herroepingsrecht niet, maar als hij het wil uitoefenen, dient hij VOO een bedrag te betalen dat overeenstemt met de diensten geleverd en verbruikt tot op het moment van de kennisgeving aan VOO van de herroeping van de beslissing.
Indien de abonnee over het herroepingsrecht beschikt en dat ook wil uitoefenen, kan hij het modelformulier voor herroeping hiernaast gebruiken of een eenduidige verklaring opstellen van zijn beslissing om de ondertekening van het contract te herroepen. Dit document moet naar VOO worden verstuurd vooraleer de termijn van veertien dagen verstrijkt.
In geval van herroeping moet de abonnee op eigen kosten en zonder excessieve vertraging, en in ieder geval ten laatste veertien kalenderdagen na de kennisgeving aan VOO van zijn beslissing om zijn beslissing te herroepen, aan VOO alle apparatuur terugbezorgen die ter beschikking werd gesteld of werd aangekocht. Deze terugbezorging kan gebeuren in elke winkel van VOO.
Abonnees die gebruikmaken van hun herroepingsrecht, mogen vooraleer ze hun recht uitoefenen de ontvangen of ter beschikking gestelde apparatuur uitsluitend gebruiken om de aard, de eigenschappen en de goede werking van de apparatuur vast te stellen. De abonnee mag de apparatuur met andere woorden uitsluitend met de nodige omzichtigheid hanteren en inspecteren op dezelfde manier als is toegestaan in de winkel.
VOO zal overgaan tot de terugbetaling binnen veertien dagen na terugbezorging en controle van de staat van de apparatuur.
Opmerking over de kaart voor digitale televisie
In het geval van een kaart voor digitale televisie mag de abonnee de kaart aanbrengen in zijn televisie, maar mag de verpakking niet worden beschadigd, mogen geen beschermingselementen worden gewijzigd en mag de activering niet worden aangevraagd bij VOO. Indien de kaart voor digitale televisie voor meer wordt gebruikt dan is toegelaten, heeft VOO het recht om de waardevermindering ervan aan te rekenen aan de abonnee. Belangrijk: door de kaart voor digitale televisie te activeren kan deze niet meer worden gebruikt door een andere klant, waardoor de abonnee in dat geval de volledige reële waarde verschuldigd is aan VOO.