i

Navigatie op deze site is niet geoptimaliseerd voor uw browser

Gebruik een recente versie van Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari of Microsoft Edge om het meeste uit de ervaring te halen.

Zoek een moderne browser
Indicatoren Eenheid Waarde
Naleven van de afgesproken datum voor de installatie van televisie % bestellingen 92,37
Naleven van de afgesproken datum voor de installatie van kabelinternet % bestellingen 94,37
Naleven van de afgesproken datum voor de installatie van vaste telefonie % bestellingen 93,24
Klachten over de aanvankelijke werking van de tv-verbinding % bestellingen 3
Klachten over de aanvankelijke werking van het kabelinternet % bestellingen 2,9
Klachten over de aanvankelijke werking van de vaste telefonie % bestellingen 2,9
Uitval- en storingsniveau % lijnen 6,63
Verhelpingstermijn voor de defecten en storingen in 80% van de gevallen Uur 80
Verhelpingstermijn voor de defecten en storingen in 95% van de gevallen Uur 160
Gemiddelde responstijd van de helpdesk Seconden 51
Percentage van de oproepen dat door de helpdesk binnen 2 minuten wordt beantwoord % d'appels 80
Problemen na één contactmoment opgelost % oproepen 80,6
Klachten over facturen % facturen 0,0011
Dekkingspercentage van de mobiele 3G-netwerken % van het grondgebied 97,87
Dekkingspercentage van de mobiele 4G-netwerken % van het grondgebied 95,75
Dekkingspercentage van de mobiele 3G-netwerken % van de bevolking 99,93
Dekkingspercentage van de mobiele 4G-netwerken % van de bevolking 99,82
Onderbrekingspercentage van de mobiele 3G-oproepen % oproepen Heel goed (<1%)
Blokkeringspercentage van de mobiele 3G-oproepen % oproepen Heel goed (<1%)
Onderbrekingspercentage van de mobiele 4G-oproepen % oproepen Heel goed (<1%)
Blokkeringspercentage van de mobiele 4G-oproepen % oproepen Heel goed (<1%)

Mobiele telefonie

Informatie over de kwaliteit van de door VOO verstrekte diensten

Volgens artikel 113 van de wet van 13 juni 2005 betreffende de elektronische communicatie moeten de operatoren op hun website actuele informatie publiceren over de kwaliteit van de diensten.

De twee volgende indicatoren van de kwaliteit van het netwerk worden gemeten:

  • Het blokkeringscijfer: het percentage belpogingen dat mislukt wegens aan het netwerk van de operator inherente redenen.
  • Het afbrekingscijfer van de gesprekken : het percentage gesprekken dat tijdens de verbinding wordt afgebroken.
speedline__spacer
Web only
3 maanden gratis
Bij aankoop van het nieuwe DUO-pack